Telefonsamtal och erkännanden

"Nu är det så att jag precis har pratat lite i telefon med Emma."
”Jaha? Vad sa hon då?”
”Hon hade fått höra lite mer om det här med Jocke.”
”Jaså?”
”Jo, att hon hade pratat med Max som hade pratat med Victor som tydligen pratade med Jocke där på tåget morgonen efter Emmas fest. Och han trodde att du typ ville ha honom jättemycket. Och så sa han att han ville ha dig också, men inte , inte i Emmas hus. Alltså.”
”Men åh. Klart att jag ville ha honom.”

”Men va?”
”Ja. Klart att jag gick och fick en liten crush på honom trots allt. Det är över nu, men ja.”
”Men vänta, va?
”Ja, jag ville ha honom. Trodde att det var jätteobvious för alla, och tydligen var det ju det för honom…”
”Men… Jag och Emma trodde att du skulle få världens panik, men, eh…”
”Ofta att ni inte har märkt något?”
”Nej, trodde att du mest bara ville gosa med honom… Men Moa, varför har du inte sagt något?”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0